Taller d’experiments

15 junio - 10:30 - 12:30

Gratuito

Nova sessió d’experiments sobre ciència i biodiversitat al Centre d’Interpretació de la Natura de Quart de Poblet.

El taller consistirà en fer diversos experiments per entendre millor com funciona un riu i què condiciona que visqui un tipus de fauna o flora concret. Els experiments són sempre diferents. Acosta’t i experimenta amb noves propostes per aprendre sobre el tipus de sòl , microorganismes, preparacions microscòpiques, pigments vegetals, etc.

Es demana inscripció prèvia per mail o telèfon. Places limitades.

L’activitat s’emmarca al projecte Fluviatilis, que compta amb el suport de la Fundación Biodiversidad del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico (MITECO) en el marc del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia (PRTR), finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.

Fecha:
15 junio